Col•labora

Ara podeu col·laborar amb els projectes de la Fundació Can Cet que tenen per objectiu promoure el desenvolupament de les persones, tinguin diversitat funcional o no, en àmbits personals i de creixement, així com donar suport a nous models socioeconòmics més sostenibles i respectuosos amb el valor de l’ésser humà i del medi ambient.

Uneix-te al canvi i fes la teva donació per fer possible transformacions individuals i col·lectives. Gràcies al suport de particulars, entitats i empreses, moltes persones se’n podran beneficiar.

Les donacions realitzades per persones físiques a la Fundació comporten beneficis fiscals a l’IRPF. Amb una donació de fins a 150€ podràs desgravar-ne el 80%. A partir dels 150 euros, com a norma general, te’n podràs desgravar el 35%. Així, a tall d’exemple, si es dóna la quantitat de 200 euros, la deducció generada és de 137,50 Euros (150*80% = 120 + 50*35%=17,50).

Les donacions realitzades per persones jurídiques a la Fundació comporten beneficis fiscals a l’impost de societats. La deducció en aquest cas consisteix en un 35% sobre la quantitat donada.