Economies Transformadores

A la Fundació Can Cet som crítics amb aspectes del sistema vigent que no són justos ni solidaris, per això donem suport a la promoció de noves pràctiques socioeconòmiques i nous models econòmics més respectuosos amb les persones, el medi ambient i el bé social.

Creiem en noves maneres de viure i de fer economia, socials i solidàries, i coneixent ecosistemes d’experimentació d’aquests nous models que persegueixen minimitzar l’impacte social i ecològic, la Fundació Can Cet, impulsa projectes que influeixin positivament a la societat i al debat polític .

Promoció dels valors de l’economía del bé comú

Establim convenis de col·laboració amb entitats públiques i privades que posen en pràctica formes d’actuació d’acord amb els principis de l’economia social i solidària i que busquen un impacte social i mediambiental positiu mitjançant relacions ètiques.

Impuls de nous projectes afins amb els principis fundacionals

La Fundació Can Cet dona suport i fomenta l’aparició de projectes innovadors i emprenedors, així com de start ups o empreses de nova creació que treballin per a l’impuls de les idees i els principis de l’economia social, la diversitat, la solidaritat i la igualtat, així com altres valors fundacionals.

Creiem en noves maneres de viure i de fer economia, socials i solidàries

Projectes Vigents

Christian Escribà y Cesc Gelabert, nuevos embajadores de la Fundación Can Cet

Christian Escribà i Cesc Gelabert, nous ambaixadors de la Fundació Can Cet

La Fundació Can Cet compta amb el recent suport i compromís de dues persones reconegudes socialment pels seus mèrits professionals i personals a què ha atorgat la distinció d’ambaixadors: el prestigiós creatiu i pastisser Christian Escribà i el reconegut ballarí en l’àmbit internacional, Cesc Gelabert. Escribà i Gelabert es van unir a la darrera reunió de Patronat de la Fundació Can Cet, celebrada el setembre passat a Sant Esteve de Palautordera. Durant la trobada, a més de donar la benvinguda als nous ambaixadors, l’equip va poder compartir amb ells els objectius de la Fundació i la valoració de l’impacte en

Llegir Tot
Finalització del projecte de comunicació de l'Associació Catalana per al Foment de l'Economia del Bé Comú.

Finalització del projecte de comunicació de l’Associació Catalana per al Foment de l’Economia del Bé Comú.

La Fundació Can Cet va seleccionar l’Associació Catalana per al Foment de l’Economia del Bé Comú per a l’atorgament d’una subvenció econòmica que es va materialitzar el juliol del 2022, mitjançant un conveni de col·laboració. El projecte presentat per l’Associació anava dirigit a reforçar l’àrea de Comunicació amb la professionalització de les estratègies i activitats programades per assolir l’objectiu de fer créixer el coneixement del moviment de l’Economia del Bé Comú (EBC) a la societat, alhora que incrementar la base de socis i simpatitzants per ampliar la seva capacitat d’acció. El Projecte de Comunicació 2022-2023, pel qual es va signar l’acord, ara ha finalitzat

Llegir Tot

Col·laboració amb el projecte de comunicació de l’Associació Catalana per a l’Economia del Bé Comú

El foment del desenvolupament i el creixement de les persones és un dels valors principals que defensa l’Economia del Bé Comú, promovent valors com la solidaritat, la dignitat humana, la justícia social, la transparència i la democràcia. Posant les persones al centre per aconseguir el seu creixement i desenvolupament tant dins de les organitzacions com a la societat en general, es tracta d’una iniciativa que comparteix els valors i principis de la Fundació Can Cet. Per això, la proposta de patrocini per al projecte de comunicació de l’Associació Catalana per al Foment de l’Economia del Bé Comú ha estat valorada