Inclusió Social

Vetllem per la inclusió social com a únic camí per a la diversitat i la igualtat d’oportunitats

Una de les prioritats de la Fundació Can Cet és continuar vetllant per la inclusió social de les persones amb diversitat funcional i/o en risc d’exclusió social, seguint l’objectiu principal pel qual l’empresa social Can Cet treballa des del 1995.

Per això, la Fundació aborda el compromís amb aquest col·lectiu d’una forma holística, considerant els diferents àmbits de la persona i recolzant-ne el desenvolupament a fi de que puguin assolir un sentiment de benestar, felicitat i satisfacció real.

Foment de la contractació de persones amb diversitat funcional I/o en risc d'exclusió social

Mitjançant campanyes de promoció i conscienciació sobre els drets d’aquests col·lectius i les obligacions empresarials pel que fa a la seva inclusió, la Fundació Can Cet impulsa la inserció laboral de les persones, així com el desenvolupament professional i el reconeixement del talent. Oferim orientació i acompanyament per assessorar en la preparació d’un bon currículum, dotar la persona d’una guia i orientar i oferir recursos per a la bona realització d’una entrevista de feina.

Assessorament I suport a clubs socials I centres especials d'ocupació

La Fundació Can Cet ofereix suport humà i material a centres especials d’ocupació i impulsa la constitució de nous centres per a la inserció laboral de les persones amb diversitat funcional i/o en risc d’exclusió social. De la mateixa manera, estableix convenis amb clubs socials per tal de motivar i sensibilitzar persones amb problemes de salut mental a la realització de diferents activitats.

Desenvolupament de projectes formatius I educatius

Mitjançant projectes de cooperació nacionals i internacionals, la Fundació treballa per al desenvolupament professional i el creixement personal, tant des de l’àmbit educatiu com formatiu. Hem establert un conveni amb Balmes Innova per a la Formació al sector neteja, per formar tant persones amb diversitat funcional com en risc d’exclusió social.

Consideració pel benestar global de les persones

Treballem en propostes de lleure adreçades a persones amb diversitat funcional i problemes de salut mental, com són excursions pel territori català i la realització de diferents activitats inclusives. Aquestes sortides ajuden les persones en el seu benestar global, sentint-se part d’un grup, entrant en contacte amb la natura i fent pràctiques esportives a través de carreres o passejades per la Ciutat de Barcelona. Treballem també l’organització de clubs de lectura per fomentar aquesta afició i l’ocupació del temps lliure.

La Fundació Can Cet està compromesa molt especialment amb l’augment mundial de la pràctica de la meditació com a mètode per a l’autoconeixement, el creixement personal i el desenvolupament espiritual, per això vol apropar tècniques d’autoconeixement, introspecció i creixement personal als col·lectius en risc de exclusió social.

Impuls de nous projectes afins amb els principis fundacionals

La Fundació Can Cet brinda suport i fomenta l’aparició de projectes innovadors i emprenedors, així com de start ups o empreses de nova creació que treballin per impulsar les idees i els principis d’inclusió social, diversitat, solidaritat i igualtat, així com altres valors fundacionals.

Comunicació, divulgació I organització de reconeixements, beques, seminaris I altres activitats similars

La Fundació Can Cet estableix acords de col·laboració per incentivar projectes i iniciatives socials a favor de les persones amb diversitat funcional i/o en risc d’exclusió social i treballa per donar visibilitat a problemàtiques relacionades amb els seus valors i la seva missió fundacional, com ara els dies internacionals de la discapacitat, l’esclerosi múltiple, la salut mental, la prevenció del suïcidi, etc. Incrementar la consciència social i divulgar sobre aquests temes ajuda la societat a conèixer i empatitzar amb els diferents col·lectius.

Una de les prioritats de la Fundació Can Cet és continuar vetllant per la inclusió social de les persones amb diversitat funcional i/o en risc d'exclusió social

Projectes Vigents

Christian Escribà y Cesc Gelabert, nuevos embajadores de la Fundación Can Cet

Christian Escribà i Cesc Gelabert, nous ambaixadors de la Fundació Can Cet