Logo_CAT_Positivo_H_RGB

Una nova contribució per a la difusió de la meditació Kadampa a Barcelona

KMC Barcelona

La Fundació Can Cet recolza la pràctica de la meditació i la divulgació de la filosofia de budisme Kadampa a la ciutat comtal mitjançant una nova contribució al Centre de Meditació Kadampa de Barcelona.

Amb l’obertura d’un nou centre urbà a la ciutat, al barri de les Corts (ubicat al Carrer Berlín, 97), la difusió dels ensenyaments de budisme contemporani ajudarà més persones a desenvolupar pau mental, cultivar estats tranquils i actituds positives davant de la vida. És per aquest motiu que la Fundació Can Cet va aprovar ajudar per fer possible la transmissió d’aquests ensenyaments de manera més efectiva, extensiva i qualificada a la sala de meditació d’aquest nou local de la Nova Tradició Kadampa a Espanya a la ciutat de Barcelona.

Des de l’obertura del nou centre a Barcelona el mes de novembre passat, més de 1.000 noves persones ja s’han beneficiat de les seves propostes i activitats, fet que suposa un increment del 10% en la participació social a la ciutat. La nova obertura estendrà i ampliarà l’oferta de cursos, classes i sessions gratuïtes perquè les persones interessades puguin començar i aprofundir en la meditació i la pràctica a la vida diària.

Des de la nostra Fundació apostem i invertim en iniciatives com aquestes que, sens dubte, contribueixen i aporten valor per al creixement personal i el desenvolupament humà, creant gradualment una societat més justa i harmoniosa. En aquest sentit, un dels punts principals en la visió de la nostra Fundació és ser una entitat de referència líder a generar noves oportunitats que permetin transformar les relacions personals. Veure més sobre la Missió, Visió i Valors de la Fundació Can Cet.