Qui Som

Fundació Can Cet, una entitat compromesa amb el creixement personal

Fundació Can Cet és una entitat sense ànim de lucre fundada el 2021 amb l’objectiu d’impulsar, fomentar i innovar en projectes per al desenvolupament personal i el creixement de la persona en tots els àmbits de la seva vida, oferint una atenció especial als col·lectius vulnerables i la diversitat funcional i estenent la seva missió a la població en general, incloent-hi la infància.

Ens importa que la teva llum interior brilli i inspiri els altres, per això treballem per al benestar global de les persones i impulsem una societat sostenible i solidària que empoderi les persones en el seu desenvolupament professional i el seu creixement personal.

Ens importa que la teva llum interior brilli i inspiri els altres

Història

La Fundació Can Cet, entitat vinculada a l’empresa social Can Cet, fa un pas endavant en el seu compromís amb les persones i impulsar-ne el creixement personal i el benestar global.

Missió, visió, valors

La missió de la Fundació Can Cet és impulsar, fomentar i innovar en projectes per al desenvolupament personal i el creixement de la persona.

Equip

Un equip format per professionals compromesos amb la missió de la Fundació, capaços de facilitar a les persones mètodes per al benestar global i el creixement personal.

Transparència i bon govern

La missió de la Fundació Can Cet és impulsar, fomentar i innovar en projectes per al desenvolupament i ceixement personal en tots els àmbits de la seva vida