La Fundació Can Cet recolza la promoció de la meditació a la ciutat de Saragossa

La Fundación Can Cet apoya la promoción de la meditación en la ciudad de Zaragoza

L’objectiu que tenim a la Fundació Can Cet d’ajudar a fer que la meditació i els ensenyaments de budisme Kadampa arribin a més persones per millorar el seu benestar i pau mental, s’ha estès en aquesta ocasió a la ciutat de Saragossa.

Fruit del compromís de la Fundació Can Cet amb la Nova Tradició Kadampa, hem col·laborat en el projecte de dotar la ciutat de Saragossa d’un local en propietat per al desenvolupament de les activitats del Centre Budista Kadampa Yhe Tsongkhapa. Mitjançant una aportació econòmica per a la compra del local que l’entitat ja tenia en funcionament, en modalitat de lloguer, la Fundació ha format part d’un pas endavant important per a aquesta organització budista. Així, es consolida un projecte de Budisme Kadampa a la comunitat d’Aragó, ja que la ciutat pot comptar amb un local propi per a l’organització de classes, cursos i recessos de meditació, així com des d’aquest centre coordinar sessions a diferents localitats de la regió aragonesa.

Més de 300 persones a l’any ja es beneficien d’aquest centre de meditació, que encara es troba en creixement i, ben segur, creixerà molt aviat en practicants i influència. Donant suport a aquestes iniciatives locals que posen a l’abast de les persones en diferents llocs, la filosofia i mode de vida budista, així com la pràctica mil·lenària de la meditació, contribuïm a crear una societat amb millors índexs de salut mental i benestar personal, així com a facilitar individualment el creixement i desenvolupament dels que decideixen emprendre aquest camí de millora personal.