Projecte d’urbanisme i enjardinament dels voltants del 6è Temple Kadampa per a la Pau al Món.

Projecte d'urbanisme i enjardinament dels voltants del 6è Temple Kadampa per a la Pau al Món.

La Fundació Can Cet ha prolongat la col·laboració amb el Centre de Meditació Kadampa d’Espanya, en el projecte del 6è Temple Kadampa per a la Pau al Món, que un cop inaugurat ha prosseguit el seu desenvolupament amb un projecte d’enjardinament i urbanisme de les zones annexes al temple. Per això la Fundació ha dotat el KMC Espanya, ubicat a Alhaurín el Grande (Màlaga), d’una aportació econòmica per fer realitat aquest projecte.

El 6è Temple Kadampa per a la Pau al Món, al KMC Espanya, disposa d’amplis espais de zones exteriors, amb camins, espais verds, etc., que arriben a ocupar una superfície de 15.000m². El projecte d’enjardinament i urbanisme, compost per diverses accions, ha suposat la pavimentació amb formigó imprès d’una superfície total de 990 m², així com la instal·lació de 70 moreres i de 250m de tanca, la plantació de 1.500 m² de gespa llavorada al voltant del temple, així com la plantació de 200 plantes aromàtiques, i de 7 oliveres madures.

Totes aquestes zones verdes configuren un lloc d’enorme bellesa, atorguen l’entorn idoni per envoltar el nou temple edificat al recinte, i representen espais per afavorir que les persones que van allà a practicar la meditació puguin gaudir d’un ambient verd, cultivar ments de pau interior i compartir moments amb altres persones interessades en el desenvolupament espiritual. L’objectiu principal del KMC Espanya, així com la resta de centres que constitueixen la NKT-IKBU, és el de beneficiar les persones individualment i la societat en general, per mitjà del desenvolupament de la pau interior a través dels ensenyaments, estudi i pràctica de la meditació. En concret, en aquest 6è Temple Kadampa, se celebren trobades nacionals i internacionals a les quals acudeixen milers de persones cada any.

D’aquesta manera, la Fundació Can Cet prossegueix en el seu compromís amb el benestar de les persones i el creixement intern, contribuint així que el mètode de la meditació i la visió de la NKT-IKBU s’estengui al nostre país.