Christian Escribà i Cesc Gelabert, nous ambaixadors de la Fundació Can Cet

Christian Escribà y Cesc Gelabert, nuevos embajadores de la Fundación Can Cet

La Fundació Can Cet compta amb el recent suport i compromís de dues persones reconegudes socialment pels seus mèrits professionals i personals a què ha atorgat la distinció d’ambaixadors: el prestigiós creatiu i pastisser Christian Escribà i el reconegut ballarí en l’àmbit internacional, Cesc Gelabert.

Escribà i Gelabert es van unir a la darrera reunió de Patronat de la Fundació Can Cet, celebrada el setembre passat a Sant Esteve de Palautordera. Durant la trobada, a més de donar la benvinguda als nous ambaixadors, l’equip va poder compartir amb ells els objectius de la Fundació i la valoració de l’impacte en els projectes realitzats més recents, així com les accions planificades per als pròxims mesos. A la reunió va ser tangible que els valors de l’equip de la Fundació i dels nous membres amb distinció d’ambaixadors són comuns, igual que la seva àmplia i innovadora visió social.

Aquests nomenaments suposen un pas endavant en la nostra missió social, per a la qual ara comptem amb figures reconegudes públicament i de trajectòria impecable que donaran el seu suport en la difusió de les diferents àrees per al canvi en què treballem: el creixement personal, l’educació, la inclusió social i la transformació econòmica.

Us convidem a visitar la informació sobre l’Equip de la Fundació Can Cet en aquest enllaç. En aquesta pàgina trobareu més informació sobre Christian Escribà i Cesc Gelabert, i les seves motivacions per formar part d’aquest gran projecte.

Gràcies i benvinguts a l’equip!