Un grup de persones amb diversitat funcional visiten el KMC Barcelona

El 7 de maig del 2022 la Fundació Can Cet, en col·laboració amb el KMC de Barcelona, centre Kadampa de meditació situat a Sant Salvador de Guardiola, prop de la muntanya de Montserrat, van organitzar una activitat per a un grup de 70 persones. La majoria d’elles persones amb diversitat funcional, usuaris del Club Social La Ginesta i usuaris del Club Social Relaciona’t, però també professionals de l’empresa social Can Cet.

L’activitat, consistent en una excursió al centre de meditació, va permetre als participants gaudir d’una jornada de relaxació en plena natura, on després d’un brunch vegetarià servit per voluntaris del KMC Barcelona, van realitzar un taller de meditació on van aprendre consells bàsics per començar a practicar aquest mètode per a la pau mental i on van experimentar de manera pràctica la meditació per connectar amb la seva capacitat de gaudir de serenitat i calma. Finalment, un passeig per l’entorn natural i un berenar van posar el colofó final a un dia que, totes les persones que hi van assistir, van confirmar que tornarien a repetir.

Mitjançant la promoció d’activitats com aquestes, orientades a col·lectius vulnerables com són les persones amb diversitat funcional o en risc d’exclusió social, la Fundació Can Cet treballa per ajudar-los a gestionar les emocions, enriquir les seves relacions i aprendre a gaudir de la natura i de tècniques de relaxació i autoconeixement que els permetin desenvolupar el seu creixement personal i descobrir la seva capacitat espiritual per a una vida amb plenitud i benestar global.