Logo_CAT_Positivo_H_RGB

Col·laboració amb el projecte de comunicació de l’Associació Catalana per a l’Economia del Bé Comú

El foment del desenvolupament i el creixement de les persones és un dels valors principals que defensa l’Economia del Bé Comú, promovent valors com la solidaritat, la dignitat humana, la justícia social, la transparència i la democràcia. Posant les persones al centre per aconseguir el seu creixement i desenvolupament tant dins de les organitzacions com a la societat en general, es tracta d’una iniciativa que comparteix els valors i principis de la Fundació Can Cet.

Per això, la proposta de patrocini per al projecte de comunicació de l’Associació Catalana per al Foment de l’Economia del Bé Comú ha estat valorada molt positivament i s’ha establert un acord de col·laboració.

Amb aquesta aportació econòmica, la Fundació dóna suport a la difusió i comunicació adequada dels principis i valors de l’Economia del Bé Comú i l’extensió d’aquest model al territori català, mitjançant la professionalització de les estratègies i activitats programades per assolir aquests objectius. Això representarà, alhora, un benefici per al creixement i desenvolupament de les persones, ja que permetrà a l’Associació Catalana disposar d’una major massa de persones associades, de més recursos econòmics i, per tant, d’una capacitat d’impacte més gran en la societat.

Fomentar els valors d’aquest model econòmic més ètic, on el benestar de les persones i el medi ambient són el veritable objectiu holístic és un dels objectius de la Fundació Can Cet. Totes les entitats amb què Fundació Can Cet col·labora acrediten el compliment d’una sèrie de requisits legals i fiscals i l’import de l’ajut atorgat s’ha de dedicar íntegrament a despeses directes d’execució del projecte presentat.

El desenvolupament d’aquest projecte és possible gràcies a l’acord de col·laboració entre l’empresa social Can Cet i la Fundació Can Cet.

logo_positivo