La Fundació Can Cet contribueix en l’apertura d’un nou Centre de Meditació Kadampa a Barcelona

La Fundación Can Cet contribuye a la apertura de un nuevo Centro de Meditación Kadampa en Barcelona

Treballant per a la promoció i difusió de la meditació a la nostra societat,  la Fundació Can Cet ha contribuït en la apertura d’un nou espai de Meditació Kadampa a la ciutat de Barcelona. El passat 26 abril va tenir lloc la inauguració oficial del nou Centre de Meditació Kadampa al carrer Berlín, esdeveniment on vam comptar amb la Directora Espiritual General Internacional de la Nova Tradició del Budisme Kadampa, Guen-la Kelsang Dekyong.

En aquest nou centre s’oferiran millors comoditats i condicions per desenvolupar un autèntic refugi espiritual, un oasis de pau i un camí de felicitat interna mitjançant l’estudi i les activitats basades en els ensenyaments del budisme i la pràctica de la meditació Kadampa. La Fundació Can Cet ha realitzat una aportació per a les despeses de construcció del nou altar budista i del tron des d’on els mestres Kadampa imparteixen els ensenyaments i guien les meditacions.

Des de que aquest nou centre va obrir les portes la pràctica de la meditació budista Kadampa s’ha incrementat un 15% a la ciutat i més de 1.000 persones s’han beneficiat d’aquest espai. De manera regular, en quant a la participació a les classes i cursos que el centre desenvolupa, al voltant de 150 persones s’estan beneficiant setmanalment. Addicionalment, persones de les altres comarques catalanes es desplacen a Barcelona per a la realització d’activitats i cursos especials.

Ens sentim orgullosos i feliços de poder recolzar el projecte creat pel Vble. Gueshe Kelsang Gyatso Rimponche, un projecte per ajudar a les persones a trobar felicitat i benestar estable i crear harmonia en el seu entorn. Tot plegat contribueix a crear una millor societat, missió en la qual la nostra Fundació se sent profundament compromesa.