La Fundació Can Cet recolza la viabilitat del projecte per a la Meditació Kadampa al País Basc

La Fundación Can Cet apoya la viabilidad del proyecto para la Meditación Kadampa en el País Vasco

En aquesta ocasió la Fundació Can Cet ha destinat els seus recursos al País Basc amb l’objectiu de que la meditació Kadampa i els ensenyaments de budisme Kadampa es mantinguin a l’abast de les persones d’aquesta comunitat autònoma així com d’altres regions del nord d’Espanya. Un gran benefici social que es desenvolupa des del Centre de Meditació Kadampa de Bilbao, al qual s’ha dotat d’una important donació econòmica.

D’aquesta manera serà assumible donar continuïtat a la oferta de classes i cursos de meditació, així com a la coordinació de sessions a diferents localitats. Garantint la viabilitat del desenvolupament de les classes, cursos i recessos de meditació, s’estén un mètode pràctic per omplir d’un sentit més profund la vida d’aquelles persones interessades en iniciar i recórrer un camí intern de control mental i desenvolupament personal i espiritual.  Aquest és un dels punts bàsics de la missió de la nostra Fundació que vol ajudar a les persones a descobrir la seva pròpia llum i pau interior.

Més de 350 persones del País Basc, Cantabria i altres llocs,  han estat guiades de forma altruista des del Centre de Meditació de Bilbao en aquest camí cap a un veritable benestar. Aquestes xifres, de ben segur, s’incrementaran amb l’esforç de les persones involucrades en el projecte. L’equip de la Fundació Can Cet, un cop més, ens sentim agraïts de poder contribuir al projecte de la Nova Tradició Kadampa dins del nostre àmbit d’actuació per al Creixement Personal.