Conveni amb el KMC Espanya: 6è temple per a la Pau Mundial a Màlaga

Fundació Can Cet dóna suport a la divulgació de la meditació com a mètode per a l’autoconeixement, el creixement personal i el desenvolupament espiritual, i dona suport als valors del Budisme Kadampa per beneficiar les persones de la societat occidental. La fundació té el propòsit d’aportar suport material i humà a les activitats promogudes per la Nova Tradició Kadampa (NKT-IKBU), institució que ajuda les persones del món modern a desenvolupar la seva capacitat de ser feliç i viure en plenitud, així com per crear una societat millor.

Per això, la Fundació Can Cet ha establert un conveni de col·laboració amb la construcció d’un nou Temple per a la Pau Mundial de la NKT-IKBU, ubicat a Màlaga (Espanya) i basat en l’arquitectura tradicional. Aquests temples, on tothom és benvingut, són un lloc per al desenvolupament de la pau mental i la pràctica de la meditació i punts de trobada de persones que han emprès un camí interior de coneixement espiritual.

La Fundació ha realitzat una aportació econòmica per a l’adquisició de mobiliari i maquinària d’hostaleria de la cuina principal i les dotacions necessàries per a la cafeteria, tant per al desenvolupament correcte de les activitats i recessos espirituals, així com per al funcionament del Cafè de la Pau, un espai obert a totes les persones i situat al mateix recinte, a l’edifici principal que es troba al costat del temple.

Totes les entitats amb què Fundació Can Cet col·labora acrediten el compliment d’una sèrie de requisits legals i fiscals i l’import de l’ajut atorgat s’ha de dedicar íntegrament a despeses directes d’execució del projecte presentat.

La NKT – IKBU es defineix com la unió dels centres de budisme kadampa en una associació internacional de centres per a l’estudi i la meditació que segueixen la tradició de Budisme Mahayana introduïda a occident pel venerable mestre budista Gueshe Kelsang Gyatso Rinpoché. La NKT – IKBU és una organització que compta actualment amb més de 1.200 centres i grups d’estudi que ofereixen els seus ensenyaments a més de 25 països de tot el món. Concretament a Espanya, hi ha més de 50 centres i grups de meditació.