Fundació Can Cet contribueix a que més de 2 mil persones de tot el món practiquin la meditació

Mitjançant el conveni amb el Centre Kadampa de Meditació d’Espanya, a Màlaga, per a la construcció del 6è temple per a la Pau al Món, la Fundació Can Cet va ajudar a la Nova Tradició Kadampa per a l’adquisició de mobiliari i maquinària de hostaleria de la cuina principal i la cafeteria del nou temple construït a la localitat d’Alhaurín el Grande

Aquesta aportació va suposar una contribució tant per al correcte desenvolupament de les activitats i recessos espirituals com per al funcionament del Cafè de la Pau, un espai obert a totes les persones i situat al mateix recinte, a l’edifici principal que es troba al costat del temple.

La primera activitat organitzada al nou emplaçament va ser el Festival Internacional de Primavera de la NKT, celebrat del 10 al 16 de juny de 2022 i que, coincidint amb la inauguració del 6è temple, va atreure persones de tot el món.

Així, doncs, més de 2.000 persones dels cinc continents van gaudir presencialment d’un esdeveniment especial amb sessions de meditació i ensenyaments basats en el Budisme Modern, per millorar les seves vides i desenvolupar el seu potencial espiritual. A més, totes les persones participants van poder compartir experiències del seu creixement personal en un ambient internacional on es van oferir serveis complementaris com ara cinc tradicions culinàries, cafeteria i botiga. D’altra banda, altres més de 2.000 persones es van connectar online a l’esdeveniment, beneficiant-se també de la pràctica i la filosofia budista.

L’impacte de l’esdeveniment a l’economia local va suposar uns ingressos de més de 1.200.000€ a Màlaga capital i les localitats d’Alhaurín el Grande i Alhaurín de la Torre.