Nou conveni amb l’associació Educant en Colors – El Picot de Colors

El Picot de Colors

El passat 13 de juny, la Fundació Can Cet va signar un acord de col·laboració per a la promoció d’una educació activa i respectuosa en la infantesa. Olga Riba, secretària i fundadora del patronat va formalitzar en un acte i signatura de conveni un compromís amb l’associació Educant en Colors (El Picot de Colors), de la mà del seu president, David Codina.

L’acord és per a un any i engloba dos cursos, el 2022-23 i el 2023-24, en els que la Fundació donarà suport a El Picot de Colors mitjançant una aportació econòmica per donar resposta a diferents objectius i prioritats per a la millora del projecte amb un impacte positiu directe en els infants.

En aquest sentit, el projecte educatiu El Picot de Colors enriquirà el material bibliogràfic, pedagògic musical, corporal i de llengua anglesa, així com el seu material digital. A més, realitzarà formacions als educadors/es en acompanyament a la sexualitat i perspectiva de gènere i treballaran diverses activitats conjuntes per a la cohesió de la comunitat de famílies.

La proposta presentada per El Picot de Colors va estar valorada molt positivament, per tractar-se d’una iniciativa en línia amb els valors i principis de la Fundació Can Cet. L’associació Educant en Colors (El Picot de Colors) és una associació sense afany de lucre, una comunitat d’aprenentatge autogestionada que acompanya el creixement dels infants dels 3 als 12 anys, des d’una educació viva, activa i conscient. Ofereixen un espai obert de creixement i d’aprenentatge integrat plenament a la natura, dins del Parc Natural del Montseny. L’objectiu principal del Picot de Colors és reforçar la relació d’estima de l’infant amb totes les possibilitats d’aprenentatge que ens ofereix la vida, respectant el ritme individual de cada persona.