La Fundació Can Cet, molt present a l’acte i festa de fi de curs d’El Picot de Colors

Festa Fi de curs El Picot de Colors

El passat 22 de juny va tenir lloc l’acte de final de curs dels grups d’infantil i de primària d’El Picot de Colors, celebrada a l’espai de la comunitat educativa, al Parc Natural del Montseny, i realitzada gràcies a l’acord subscrit del conveni amb la Fundació Can Cet.

Al voltant de 100 persones van participar i gaudir d’aquest esdeveniment festiu, participatiu i col·laboratiu, on alumnes, educadors/es, famílies i amics van poder compartir bons moments, riure i ballar amb l’actuació del grup Pol Nord i el Dj Dr. Strange.

Durant la festa el president d’Educant en Colors, en David Codina, i l’Olga Riba, secretaria i fundadora de la fundació Can Cet, van poder presentar als assistents l’abast del conveni de col·laboració entre ambdues entitats, que engloba dos cursos, el 2022-23 i el 2023-24, en els que la Fundació dona suport a El Picot de Colors mitjançant una aportació econòmica. La nostra Fundació va ser molt present a la festa i va estrènyer vincles amb totes les persones que hi formen part del projecte educatiu El Picot de Colors.

Per a més informació podeu consultar la notícia de la signatura d’aquest conveni aquí.