Conferència pública a Granollers amb G. Kelsang Lochani

Conferència amb G. Kelsang Lochani a Granollers

El passat 25 de setembre, el Centre de Meditació Kadampa de Barcelona i la Fundació Can Cet van acostar els ensenyaments budistes i el mètode mil·lenari de la meditació a totes les persones interessades a la comarca del Vallès Oriental, a Barcelona.

Mitjançant una conferència pública guiada per Guen Kelsang Lochani, mestra principal de la Nova Tradició Kadampa a la província de Barcelona, més de 70 persones es van reunir a la biblioteca Roca Umbert de Granollers. Sota el títol “3 actituds per a un reinici positiu”, es van tractar tres actituds per mantenir la pau mental durant les activitats diàries, i gaudir així de més estabilitat i benestar: acceptar, deixar anar i estimar.

Participants de diferents localitats, com Granollers, Santa Maria de Palautordera o Sant Celoni, van gaudir d’una tarda relaxada on van poder reflexionar i contemplar sobre la importància de la pau interior i els punts de vista constructius, alhora que van experimentar en pròpia persona les sensacions plàcides que sorgeixen gràcies a la meditació.

La Fundació Can Cet col·labora amb el Centre de Meditació Kadampa de Barcelona com a part del seu projecte per a la promoció del creixement personal, coneixent els enormes beneficis de la pràctica de la meditació Kadampa.